چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
۰ نفر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی تاکنون در این استان ۴۷۷ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال‌ شده است.

تعزیرات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، عبدالرضا پیروی منش در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی هرمزگان افزود: ارزش این پرونده‌های تخلفی بیش از ۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: بیشترین تخلف نیز مربوط به گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه و ارائه نکردن فاکتور فروش به مشتریان بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از ابتدای اسفندماه جاری آغازشده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون (۱۲ اسفند) ۷ هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی‌ از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی هرمزگان انجام‌شده است.

پیروی منش ادامه داد: این بازرسی‌ها به‌منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به‌ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌ نظارتی ویژه نوروز ۹۹ صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت مردمی تعداد ۳۵۰ مورد گزارش از سوی مردم به‌صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: پیروی منش در پایان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

کد خبر 489419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha